Friday, February 4, 2011

شیرین و تلخ - شکلات و قهوه

این اولین پست خونه جدیده . هنوز بهش عادت ندارم... مدتها بود که داشتم فکر میکردم باید اسباب کشی کنم به یه خونه جدید ولی نه حوصله اش رو داشتم و نه دلم می اومد ! بالاخره امروز که نشسته بودم خونه مامانم و بی کار بودم دیدم وقت از این بهتر گیرم نمیاد! یه مقداری هم سر انتخاب اسم مشکل داشتم که اخرش به این نتیجه رسیدم... این وبلاگ درست مثل خونه قبلی در مورد زندگی و افکار و قصه های زندگی منه..  در مورد روزهای شیرین زندگیم که مثل شکلاته و میتونم بشینم مزه مزه اش کنم و لذت ببرم ازش و اون روزایی که سیاه و تلخند مثل قهوه... ولی  با وجود سیاهی و تلخی دوستشون دارم و مثل قهوه نمیتونم ازشون بگذرم و یا از زندگیم حذفشون کنم
 پ ن: اقا نوشتن تو پرشین بلاگ واقعا اسون تره ها

3 comments:

Anahita said...

kheyli doos daram esmesho! :*

عسل said...

سلاااااام خونه نو مبارک خوشگلـــه
به به چقدر هم بک گراندش قشنگه. همزادم خوش سلیقه است دیگه.
ینی من الان با پایمردی (پای زنی!!) بسیار دارم کامنت می ذارم چون 1200 بار صفحه بالا نیومد با این اینترنت داغونم.
دلم برای اون صفحه سفید و ساده بلاگ قبلیت و آدرست که اسم قشنگت بود تنگ می شه ولی امیدوارم اینجا همه اش از اتفاقای خوب بنویسی و دلت همیشه پر از شادابی باشه. بووووس
عاشق اون خز بازیت هم بودم.

زنبور عسل said...

سلام وبا عرض تبريک خونه نو و جديد که بجز شيريني وشکلات هايي که داره نشان از يه ستون محکم واستوار قديمي که پايه ايست محکم براي زندگي مشترک و جديد شما وآقاي همسرتون وعکسهايي از علاقه واحترام به دوستان وهمراهان زندگيت که به ديوار اين خونه جديد نقش بسته وايجاد ارتباط براي دوستانتون (تلفن روي ستون)ومبلي که نمايانگر اينه که اينشاال.... سالها به راحتي در زير نور آرام ,وزیبا اون آباژور کوچک به اون تکيه خواهيد داد...تو اين عکس زيبا که از خونه جديد تو وبلاگت زدي خيلي نيگاه کردم ببينم عکس عسل رو هم زدي يانه ...نديدم ...ولي روي ديوار جاي خالي هست ..اگه تونستي عکس يه ظرف بلوري پر ازعسل خوشرنگ رو هم اضافه کن که عسلچه هم شيرينه ......خونه نو وزندگي جديدت هميشه شيرين وبکامت باشه. ........